آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟
سرخط خبرها

با این ماسک فوق‌العاده تنها در سه روز چین و چروک پوست خود را رفع کنید

  • کد خبر: ۸۹۰۶۰
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۰
با این ماسک فوق‌العاده  تنها در سه روز چین و چروک پوست خود را رفع کنید
چروک پوست اتفاقی است که با گذر عمر برای هر کسی می‌افتد با کمی حوصله می‌توان این خط و خطوط صورت را با ماسک‌های ضد چروک خانگی و طبیعی برطرف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، چین و چروک صورت اولین نشانه‌های پیری و نابودی زیبایی پوست روی چهره است که هیچ کس با دیدن آن خوشحال نمیشود، برای افرادی که اهمیت به زیبایی و شادابی پوست می‌دهند راه درمان وجود دارد.
شاید این خبر، شگفت انگیز باشد و پس از شنیدن آن غافلگیر شوید، ولی بهتراست به جای تعجب به دستورالعمل تهیه و روش تهیه این نسخه بسیار قوی برای رفع چین و چروک صورت که در این بخش خواهیم گفت دقت کنید. اگر شما می‌خواهید از شر چین و چروک‌های پوستی خلاص شوید، بهتر است که از طریق طبیعی اقدام کنید که بهترین گزینه در حال حاضر است.

رفع و درمان چین و چروک پوست صورت بامواد طبیعی در ۳ روز

در این بخش قصد داریم تا دستورالعمل ماسک صورت را به شما معرفی کنیم و در عرض ۳ روز از شر چین و چروک خلاص شوید.

مواد لازم برای ماسک ضد چین و چروک صورت:

۱ عدد موز رسیده
۱ عدد گوجه فرنگی خرد شده
ژل آلوئه ورا ۱ قاشق چای خوری

طرز تهیه نسخه خانگی و گیاهی درمان چین و چروک صورت:

۱-موز رسیده را پوست بکنید و به قطعات کوچک تقسیم کنید.
۲-موز را بطور کامل له کنید و سپس آب گوجه فرنگی را نیز به آن اضافه کنید.
۳-یک قاشق چایخوری ژل آلوئه ورا را به مخلوط اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.
 
در آخر مخلوط بدست آمده را روی صورتتان اعمال کنید و اجازه دهید که ۳۰ دقیقه روی صورتتان بماند و پس از این زمان صورتتان را با آب گرم بشویید.
از این درمان طبیعی خانگی باید به مدت یکبار در روز به مدت ۳ روز اعمال کنید.
با این کار چین و چروک‌های صورت شما کاهش می‌یابند و همچنین جوش‌های سر سیاه شما از بین می‌رود و همچنین برای مقابله با آکنه نیز مناسب است.
از این ترکب تنها به مدت ۳ روز باید استفاده کنید و بطور ملایم بعد از شستشو، صورتتان را ماساژ دهید.

منبع: کارگرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->